Безплатна доставка   |   30 дневен срок за връщане
  • Често задавани въпроси
    • Проблем с поръчката
    • Плащане, промоции и ваучери
    • Продукти, марки и наличности
    • Връщане и замяна
    • Поръчка и доставка
    • Технически
  • ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ
    • Как да върна закупен продукт?
    • Пытанні
  • Кohtakt
  • Проблем с поръчката
  • Плащане, промоции и ваучери
  • Продукти, марки и наличности
  • Връщане и замяна
  • Поръчка и доставка
  • Технически
  • Как да върна закупен продукт?
  • Пытанні

Как да върнете продукт

етап 1 Внимателно опаковайте продукта, който искате да върнете. В най - добрия случай е необходимо продуктът да бъде в същата опаковка, в която сте го получили. Моля, имайте в предвид, че всички върнати продукти трябва да бъдат изпратени в първоначалното им състояние и да включват оригинални аксесоари, напр. почистваща кърпа, твърд калъф, сертификат за автентичност и др.
етап 2 Попълнете формуляра за връщане на продукт и го поставете вътре във вашата пратка. Много е важно да прикрепите този формуляр към Вашия артикул (и) в колета, за да ни позволите да обработим искането ви веднага щом пристигне в нашия склад.
Имате нужда от нов формуляр за връщане? Свалете го от тук
етап 3 След като пратката ви е опакована, трябва само да я занесете в най – близката поща или куриерска фирма и да я изпратите към нашия сборен пункт на адрес:

ул. Христо Ботев № 50 - Експандеко България ЕООД гр. Стара Загора ПК: 6000 Българи
Използвате ли начин на изпращане, при който се изисквана попълване на телефонен номер за контакт? Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, който ще ви помогне в този случай.

* Използваният от вас начин на опаковане на продукта и доставката трябва да е безопасен. Ние не поемаме отговорност за продукти, които са повредени или изгубени докато са пътували към нас.
етап 4 Give it some time. Необходимо ни е известно време за да пристигне поръчката и да я обработим. Процедурата по обработка отнема около 10 работни дни, след деня в който изпратите стоката към нашия сборен пункт.

Платили сте своята поръчка по банков път? Моля, свържете се с нас на kontakt@eyerim.bg и междувременно ни уведомете за данните за банковата си сметка, за да може процесът по възстановяване на средства да бъде максимално бърз и да получите парите си възможно най-скоро.
етап 5 В момента, в който получим вашият продукт в нашия склад и го проверим внимателно, ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим.
Веднага след като приключи процедурата по проверката на върнатият от вас продукт, следа да бъдат придвижени заплатените средства към вас. Моля, обърнете внимание, че отнема от 2 до 5 работни дни, докато средствата Ви бъдат налични отново в банковата Ви сметка, в зависимост от начина Ви на плащане, типа на банковата ви сметка Ви или опциите на банката Ви.

Проблем с поръчката

  • Как мога да видя статуса на моята поръчка?

    Времето за доставка на избраният от вас продукт, можете винаги да видите в полученият имейл с потвърждение на поръчката.  Показаното време е в работни дни (изключват се празници и уикенди).

  • Не съм получил имейл за потвърждение, дали всичко е наред с поръчката ми?

    Ако не намирате имейла си за потвърждение в електронната си поща, следвайте инструкциите по - долу:

    • Уверерете се, че сте "проверили" в "спам" филтъра на пощата си;
    • Проверете дали сте завършили правилно поръчката си (плащането е успешно);

    Ако все още не получавате имейл за потвърждение има вариант да сте объркали адрес на електронната си поща или плащането да не е било отчетено като успешно. Моля, свържете се с отдел Обслужване наклиенти за проверка на детайлите по поръчката ви и отстраняване на проблеми с нея, в случай, че такива има.                                                                                                                                                                                                                                      

  • Мога ли да поменям поръчката си, след като вече съм я направил?

    Ние няма как да правим промени по поръчката, след като вече е била подадена. Това включва промяна на цвят/размер на продукта, начин на доставка или начин на плащане. Винаги обаче може да откажете вече направената поръчка и да я замените с друга, ако първата вече не е била изпратена. В случай, че искате да се откажете от поръчката си, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти като предоставите номера на поръчката и дадете причина за отказването. Ние ще задвижим отмяната на поръчката ви възможно най - скоро и ще ви уведомим за потвърждение относно връщането на заплатената сума.

  • Какво да направя, ако номерът за проследяване на пратката ми не работи?

    При някои услуги за доставка може да са необходими от 1 до 4 дни за активиране на информацията за проследяване.

    Ако информацията за проследяване не е актуализирана в рамките на този период или пратката е останала някъде, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да можем да Ви помогнем.

  • Мога ли да се откажа от поръчката след като вече съм я направил?

    Ако поръчката ви все още не е изпратена, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти като им съобщите номера на поръчката и причината за отказ. Ще стартираме процедура по прекратяването и ще ви изпратим уведомление за връщането на сумата в най - кратки срокове (освен ако не сте избрали метод на плащане Наложен платеж). Ако се откажете от направената поръчка, може да отнеме до 5 работни дни за да получите парите си обратно в посочената от вас банкова сметка или кредитна/дебитна карта.

     

  • Мога ли да се откажа от поръчката си, след като тя вече е била изпратена до мен?

    Когато поръчката ви е изпратена към вас, няма как да я откажете.
    Ако желаете да върнете продуктите преди да са пристигнали при вас ви съветваме да се свържете с компанията доставчик за вашата страна и да поискате пратката да се върне обратно на подателя. Ако те не обработят заявката ви междувремнно можe да върнете автоматично пратката на подателя веднага, щом пристигне при вас.

    След като получим обратно при нас вашата пратка, ще ви уведомим за процедурата по връщане на средствата, в случай, че сте заплатили предварително. 

  • Как мога да откажа направената поръчка?

    Начинът на отмяна на поръчката, зависи от това какъв е нейният статус.

    В случай, че поръчката ви все още не изпратена, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти като дадете номера на поръчката ви и ни кажете каква е причината да я откажете. Ние ще задвижим процедурата по отказването на поръчка ви колкото се може по – скоро и ще ви изпратим потвърждение за връщането на парите.

    Веднъж изпратена, поръчката ви вече не подлежи на отменяне. В такъв случай ви съветваме да се свържете с компанията, която ще достави пратката ви във вашата страна и да помолите да върнат поръчката обратно на подателя. Ако те не отговорят на вашето искане навреме, вие може да откажете пратката при доставката и тя автоматично ще се върне при нас.

    Веднага, след като получим върната от вас пратка, ще се свържем с вас за процедурата по възстановяване на заплатената сума.

  • Как мога да се свържа с отдел Обслужване на клиенти?

    Ние се стараем да направим пазаруването в eyerim лесно и просто, но знаем, че може да възникнат някакви въпроси и точно за такива случаи
    сме разработили тази страница.

     Надяваме се, да получите отговор на въпроса си тук. В случай, че имате нужда да се свържете с нас, ние сме на ваше разположение във всеки работен ден през цялата година. Ако
    искате да се свържете с нас за да ви помогнем, изберете една от опциите по – долу.

    email address   kontakt@eyerim.bg

  • Получих повреден продукт. Какво да правя?

    Ние много съжаляваме да научим, че се е случило подобно нещо. Ние правим всичко възможно за да предотвратим такива ситуации и искаме незабавно да разрешим възникналия проблем.

    Възможно най – скоро, след като откриете дефекта или грешката се свържете с отдел Обслужване на клиенти като им предоставите:

    • Номера на вашата поръчка;
    • Кой е повреденият елемент;
    • Описание на повредения елемент, най – добре със снимки.


    Веднага, след като получим повреденият или счупен продукт, ние ще ви върнем заплатената за доставката сума и ще заменим дефектният продукт с друг или ще ви върнем парите, възможно най – скоро.

  • Получих грешен продукт. Какво да правя?

    Ние много съжаляваме да научим, че се е случило подобно
    нещо. Ние правим всичко възможно за да предотвратим такива ситуации и искаме
    незабавно да разрешим възникналия проблем.

    Възможно най – скоро, след получаване на поръчката се свържете с отдел Обслужване на клиенти като им предоставите номера на вашата поръчка и името на грешно изпратения продукт.
    Ще ви изпратим инструкции за по – нататъшните ни действия и ще направим замяна на продукта колкото можем по – скоро. 

  • Издава ли се фактура с поръчката, която правя?

    Ние издаваме фактура с всяка поръчка, която изпращаме. Вашата фактура се изпраща в електронен вид в имейла, с който потвърждаваме изпращането на пратката ви. Хартиен екземпяр на фактурата се съдържа в пратката, когато тя пристигне при вас. Ако сте избрали плащане с наложен пплатеж, няма да имате фактура в пратката. Фактурата ви ще бъде изпратена по имейл след като сте заплатили поръчката си.           

  • Мога ли да пазарувам като юридическо лице/от името на фирма и да получа фактура?

    Този начин на пазаруване не е достъпен на нашия уебсайт и нямаме опция "Пазаруване като фирма" в нашата система. В случай, че пазарувате като фирма, моля следвайте следните стъпки:

    • Направете поръчката си като обикновен потребител.
    • Щом получите имейл за потвърждение на поръчката се свържеже с нашия отдел Обслужване на клиенти и попитайте за промяна на вашите данни за плащане.
    • Не забравяйте да включите в данните си точния адрес на компанията и ЕИК номера и в имейла, за да може да обновим информацията ви веднага. 
    • Вашата фактура ще пристигне на посочената в поръчката електронна поща или в пакета с вашата доставка, когато тя пристигне при вас. Моля, обърнете внимание, че ако сте избрали метод на плащане с наложен платеж, вашата фактура няма 

    да бъде в пратката. Ще я получите в електронен вариант на посоченият от вас имейл, след като заплатите пратката си.

  • Какво се случва, ако нещо в получената фактура не е наред?

    Ако имате проблем с фактурата, която сте получили от нас, молим ви веднага да се свържете с отдел Обслужване на клиенти – те са на ваше разположение да ви помогнат.

     

  • Не съм получил фактура. Какво да правя?

    Фактурата ви не е пристигнала заедно с пратката? Не се тревожете - може да намерите електронен вариант на вашата фактура в имейла, който сте получили за потвърждение на поръчката. Ако сте избрали метод на плащане с наложен платеж, вашата фактура няма да бъде в пратката. Ще я получите в електронен вариант на посоченият от вас имейл, след като заплатите пратката си.

  • Отказах поръчката си - кога ще получа парите си обратно?

    Когато откажете поръчката си, средствата ви ще бъдат възстановени. Веднъж започната процедурата по връщането на парите отнема от 2 до 5 работни дни. Разбира се срокът зависи от типа на кредитната/дебитната ви карта, избраният начин на плащане и политиката на банката, в която е сметката ви.

  • Мога ли да получа парите си обратно, ако цената на поръчания продукт се е променила докато завърша поръчката си?

    Както всеки онлайн бизнес и при нас цените се поменят в съответствие с нашите маркетингови активности, наличностите и търсенето от страна на клиентите. В този случай, ние не сме в състояние да възстановим разликата в цената.

Пытанні

  • Мога ли да върна закупените очила?

    Да, напълно. Благодарение на политиката за връщане на продукти, имате 30-дневен период за връщане, така че пазарувате без никакъв риск.

    В случай, че закупеният от вас продукт не отговаря на очакванията ви или не пасва на лицето ви, може да го върнете обратно в срок от 30 дни след получаването му. За да видите Инструкциите за връщане, кликнете тук.

  • Как мога да върна поръчката си?

    Както всичко останало в eyerim, връщането е изключително лесно и просто. Всичко, от което се нуждаете е внимателно да пакетирате вашият продукт, за предпочитане в същата опаковка, в която сте го получили и да го изпратите обратно в центъра за събиране на поръчки в България.

    За да видите последователността на всички стъпки разгледайте нашето Ръководство за връщане тук.

  • Каква е общата ви политика за връщане?

    Ако искате да върнете повреден или сгрешен продукт, моля, кликнете тук, за да можем да го получим. Ако имате нужда от нов формуляр за връщане, моля, кликнете тук.

    Искате ли да върнете нещо? Няма проблем!

    • Можете да върнете всеки продукт и да поискате възстановяване на сумата в рамките на 30 дни от получаването на първоначалната поръчка;
    • Ако искате различен размер или цвят, моля, върнете нежелания артикул и направете нова поръчка;
    • Не е необходимо да ни уведомявате, че връщате нещо, просто попълнете формуляра за връщане, поставете го в пратката си заедно с продукта и го изпратете към нас.
    • Ние ще възстановим цената, която сте платили за Вашия артикул, включително закупените на разпродажба или с намаление стоки, по начина на плащане, с който сте заплатили първата си покупка;
    • Не можем да възстановим разходите за елементи, които са съобразени с конкретните изисквания. За поръчкови очила, диоптрични лещи, можем да възстановим само разходите за рамката;
    • Стоките са ваша отговорност, докато не стигнат до нашия склад, затова се уверете, че са опаковани правилно и не могат да се повредят по пътя!;
    • Продуктът трябва да се върне в оригиналната опаковка, съдържаща кутийката, и всички принадлежности, които сте получили, и всички етикети за автентичност и печатите на производителя също трябва да бъдат
    налични в пратката;
    • При необичайни състояния или събития, при което един продукт се връща при нас в неподходящо състояние или извън срока за връщане от 30 дни след покупката, може да се наложи да го изпратим обратно към вас без
    замяна;
    • Ние не носим отговорност за каквито и да било предмети, които ни се връщат по погрешка. Ако искате тези неща да се връщат обратно, може да си ги поискате, като покриете разходите по доставката;
    • В зависимост от наличните във вашата държава опции, ще бъдете отговорни за разходите за връщане на всички артикули;
    • Методите за опаковане и доставка, които използвате, трябва да бъдат безопасни. Ние не поемаме отговорност за продукти, които са повредени или изгубени по пътя към нас. Моля, получете доказателство за изпращането на пратката от доставчика – куриерска фирма или пощенска станция.

    За да видите нашето Ръководство за връщане, кликнете тук.


  • Как да попълня формуляра за връщане?

    Просто е! Следвайте инструкциите във формуляра, проверете дали сте записали всичко правилно. Имаме нужда от тези детайли, за да задействаме процедурата по връщането на парите. Веднъж попълнен формуляра, е
    необходимо да го поставите в пакета, с който връщате продукта за да можем да го получим.

    Тук ще намерите няколко кратки бележки какво да направите:
    how to use discount voucher

  • Мога ли да върна продукт и да го заменя с друг, вместо да получа възстановяване на сумата?

    Не предлагаме замяна на едни продукт с друг. Всички върнати продукти ще бъдат автоматично отменени и подадени за възстановяване на сумата.

    Ако желаете да поръчате различен размер, цвят или напълно различен модел, всичко, което трябва да направите, е да направите нова поръчка на нашият уебсайт.

  • Възстановяват ли се транспортните разходи, ако върна продукт?

    Вие трябва да поемете разходите по връщането на продукта. Въпреки това, разходите за връщане ще бъдат възстановени при някои обстоятелства, например ако получавате грешен или дефектен продукт.

    За съжаление, не сме в състояние да възстановим разходите за елементи, които са съобразени с конкретните изисквания. За диоптрични очила, поръчани с персонализирани лещи по конкретна рецепта, можем да възстановим само разходите за рамката.

  • Възстановявате ли цена за диоптрични очила?

    За съжаление, не сме в състояние да възстановяваме разходи, направени за покупката на елементи с конкретни индивидуални изисквания. За диоптричните очила, поръчани според индивидуалните нужди можем да възстановим сумата само за рамката.

    Ако искате да запазите лещите си, ние ще ги ви върнем обратно в нашата оптична лаборатория, за да отделим професионално диоптричните ви лещи и да ви ги върнем обратно. Ние обаче силно ви съветваме да не използвате тези лещи с други рамки, тъй като те са пригодени за конкретната рамка и могат да навредят на зрението ви, когато се използват с различни форми и размери на рамката.

    МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ: Ние не сме в състояние да възстановим заплатената от вас сума за диоптричните стъкла, след като веднъж сте ги поръчали от нас, дори в случаите, когато поръчката все още не е била изпратена към вас. 

  • Получихте ли моята заявка за връщане?

    След като получим и проверим продукта ви според правилата ни, ще ви изпратим имейл за потвърждение, че процедурата е задействана. Това може да отнеме до 10 работни дни от деня, в който сте изпратили продукта към нас.

    В случаите, когато това е възможно, вземете доказателство за изпратената пратка, за да може да я следите къде се намира и дали е пристигнала при нас. Изискайте код за проследяване от пощенския офис, в който пращате пратката или номер на товарителница, ако използвате куриерска фирма.

  • Върнах продукта си, но възстановяването на сумата беше неправилно.

    Съжаляваме, че сме направили грешка. Моля, свържете се с нашият отдел Обслужване на клиенти, за да можем да поправим грешката.

    Моля, обърнете внимание, че не сме в състояние да възстановим диоптрични очила и такси при доставка с наложен платеж.

  • Какво се случва, ако забравя да поставя формуляр за връщане в пратката, с която изпращам продукта?

    Забравихте ли да поставите своя формуляр за връщане в пратката
    си? Не се притеснявайте - нашият екип по връщане и замяна на продукти най-вероятно
    ще открие поръчката ви по име, затова ще знаем, че продуктът е ваш.

    След като поръчката Ви бъде обработена и проверена от нас,
    ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че всичко е наред и може да изчакате
    възстановяването на сумата в близките дни.

  • Колко време отнема възстановяването на сумата в моята сметка?

    Ние сме длъжни да инициираме възстановяването на заплатената сума в рамките на 14 календарни дни след като се откажете от покупката си. Въпреки това, ние не сме длъжни да започнем процедура по възстановяване на заплатената сума, освен ако не получим от вас продукта или доказателство за направената покупка.

    Веднага след като стартираме процедурата по възстановяването на средствата, отнема от 2 до 5 работни дни, за да видите парите обратно в банковата си сметка. Срокът зависи от типа на кредитната ви карта, вида на профила Ви и от правилата на обслужващата ви банка.

  • Получих счупен или повреден продукт. Какво да правя?

    Много съжаляваме, че подобно нещо се е случило с вашият продукт. Правим всичко възможно да предотвратяваме подобни ситуации и бихме искали незабавно да разрешим тази ситуация.

    Веднага щом откриете, че продуктът ви е повреден, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти като изпратите:
    • Номера на вашата поръчката;
    • Името на дефектния елемент;
    • Описание на повредата, по възможност със снимки.

    След като получим вашия повреден или дефектен продукт, ние ще възстановим вашите разходи за доставка и ще ви изпратим нов продукт или ще възстановим заплатената за него сума, колкото може по-бързо.

  • Мога ли да върна закупен продукт лично?

    В момента нямаме опция лично да върнете продукта. За да
    върнете вече закупена стока е необходимо да следвате Ръководството за връщане и
    да изпратите продукта обратно към нас като използвате стандартна поща или
    куриерска фирма по избор.

    Ще ви изпратим имейл, когато екипът ни за проверка на
    върнати продукти обработи поръчката ви.

  • Платих с наложен платеж, как ще си получа парите обратно?

    Ние правим всички връщания на пари по електронен път. Ако сте заплатили вашата поръчка с метод на плащане „Наложен платеж“ и искате да върнете продукта, моля, свържете се с нас на kontakt@eyerim.bg междувременно и и ни изпратете:
    • Вашият IBAN или номера на банковата ви сметка;
    • Цялото име на притежателя на банковата сметка


    Веднага след като вашият артикул пристигне при нас, ние ще ви уведомим и ще направим възстановяването на парите. Моля, обърнете внимание - поръчки, заплатени чрез метода Наложен платеж се възстановяват единствено и само по банков път чрез банков трансфер. Никакви други опции в този случай не са възможни.

  • Как мога да използвам 2-годишната гаранция?

    В случай, че се появи дефект на закупената от вас стока или тя се повреди, моля, изпратете снимки и детайлно описание на проблема на kontakt@eyerim.bg и ние ще ви изпратим допълнителни инструкции.

    Веднъж, след като вашият продукт пристигне, ние ще го изпратим на производителя за проверка. Моля, обърнете внимание, че тази процедура отнема до 30 дни.
    Ако дефектът се покрива от гаранцията*, ние ще заменим продукта ви с нов и ще ви го изпратим безплатно. В случаите, когато не желаете да заменим продукта ви или той вече не е наличен, ние ще започнем процедура по връщане на заплатената за него сума. Моля, вземете под внимание фактът, че в случаите, когато ние не разполагаме с такъв продукт на склад, може да отнеме много дълго време, докато направим замяната на повредения артикул с нов.

    * Гаранцията покрива всички производствени дефекти без изключение. Гаранцията не покрива повреди по рамката или лещите, причинени от обичайното ежедневно износване (например драскотини) и повредите, произтичащи от неправилна употреба на продукта с продукта или злополука с него.

  • Как мога да си взема нов формуляр за връщане?

    Не откривате формуляра си за връщане? Не се тревожете – може да си разпечатате нов от тук.

    Необходимо е само да следвате инструкциите във формуляра, като проверите дали правилно сте попълнили всичко. Ще се нуждаем от тези детайли, за да задвижим връщането. След като всичко е изпълнено, поставете формуляра в опаковката заедно с вашият продукт/продукти, които ще връщате.

Плащане, промоции и ваучери

  • Как мога да платя поръчката си?

    Онлайн плащанията в eyerim са изключително бързи и ние вземаме вашата сигурност много сериозно, затова вашите данни са защитени с нас. Всички транзакции се обработват чрез шифрована платежна връзка и ние използваме водещи в индустрията системи за сигурност и предотвратяване на измами.

    Можете да използвате някои от изброените по-долу видове плащане, за да платите за поръчката:
      • Кредитна карта / Дебитна карта
      • Плащане при получаване

  • Как да добавя код за отстъпка в сайта?

    Трябва да въведете кода точно така, както той ви е бил даден / рекламиран, без никакви интервали. Въведете или копирайте и поставете кода в полето „Код за отстъпка" във вашата кошница както е показано по-долу: 
    how to use discount voucher

    След като въведете кода, кликнете върху "Прилагане на ваучера" и той ще добави кода към поръчката ви. Когато кодът е приложен към поръчката Ви, ще видите отстъпката и общата сума на поръчката ще се промени, за да отрази кода. 
    how to use discount voucher

    Трябва да въведете кода за отстъпка, когато правите поръчката, тъй като не може да бъде използван по-късно.



  • Защо кодът ми за отстъпка не работи?

    Ако установите, че вашият код за отстъпка не работи, моля, проверете следното:

    • Можете да използвате само един код за отстъпка за една поръчка;
    • 
    Както нашите кодове за отстъпка се променят, така се променят и условията за тяхното ползване, така че се уверете, че ползвате точния код за точния продукт. Кодовете могат да са валидни само за определени артикули и повечето кодове ще имат точна дата на валидност. Трябва да можете да намерите общите условия за съответния код на същото място, на което сте намерили кода, независимо дали е получен чрез имейл или на нашия уебсайт.



    Ако кодът Ви за отстъпка все още не работи, след като проверите всички гореизброени, моля, свържете се с Отдел обслужване на клиенти, като ни предоставите колкото е възможно повече подробности за проблема, включително екранни снимки на всяко съобщение за грешка, което сте получили и какво сте направили досега.

  • Мога ли да изплозвам кода си за отстъпка, след като съм отменил поръчката си?

    Ако използвате код за отстъпка и след това отмените или връщате поръчката си по някаква причина, можете да използвате същия код за отстъпка при следващата си поръчка, ако:

    • Този код за отстъпка все още не е изтекъл;
    • Този код за отстъпка е валиден за продукта, който сте избрали.

    Не можете да приложите повторно код за отстъпка, които са валидни само за 1-ва поръчка, или кодовете, чиито условия за ползване не съвпадат с избора на продукт за замяна.

  • Защо немога да избера метод на плащане с наложен платеж при завършване на поръчката?

    Винаги се опитваме да предложим на нашите клиенти най-голямото разнообразие от начини за плащане, като едно от тях е наложения платеж.

    Ако установите, че в при избора на метод на плащане в края на поръчката няма опция за наложен платеж, моля, проверете следното:

    • Не можете да изберете наложен платеж при всички поръчки, включително диоптрични лещи;
    • По причини, свързани със сигурността, не се предлага начин на плащане с наложен платеж при поръчки над 400 BGN.

     


  • Не получих кода си за отстъпка, след като се регистрирах за бюлетина.

    Регистрирали сте се за нашия бюлетин? Веднага трябва да получите вашия код за добре дошли.

    Ако не сте получили кода за отстъпка за добре дошли, моля, проверете следното:

    • Проверете раздел "СПАМ" във входящата си поща - нашите бюлетини са запленени от големите сделки, които носят и губят пътя си от време на време.
    • Уверете се, че не сте записали грешно имейл адреса си, когато сте се регистрирали. Най-лесният начин да проверите е да се регистрирате отново и да изчакате за да видите дали ще пристигне вашият код за отстъпка за
    добре дошли.

     
    Ако все още не можете да намерите своя код, след като проверите всичко по-горе, моля, свържете се с нашия Отдел за обслужване на клиенти, като ни предоставите колкото е възможно повече подробности за проблема.

  • Мога ли да пазарувам на изплащане в сайта?

    За съжаление този метод на плащане не се предлага от нашия сайт.

  • Мога ли да използвам повече от един код за отстъпка при поръчката си?

    Използвате код за отстъпка в поръчката си? Може да използвате само един за една поръчка.

    За повече информация относно това как да използвате кодовете за отстъпка на нашия сайт кликнете тук.

  • Забравих да добавя кода за отстъпка при поръчката. Какво да правя?

    Трябва да въведете кода си за отстъпка в кошницата, когато завършвате поръчката. Кодът не подлежи на по – нататъшно използване.

    Ако все още искате да използвате кода си за отстъпка е необходимо да отмените поръчката си и да направите нова на сайта ни. За повече информация относно отмяната на поръчката кликнете тук.

  • От къде мога да получа код за отстъпка и да го използвам в поръчката си?

    О, да! Знаем, че нашите клиенти много обичат сделки и специални оферти от време на време.

    Препоръката ни е да проверявате уеб сайта, защото често имаме наистина страхотни дългосрочни промоции на конкретни марки, диоптрични очила или конкретни колекции.

    Ако търсите код за отстъпка, който да използвате, ние изпращаме редовно такива на клиентите, които са се абонирали за нашият бюлетин.
    Понякога може да намерите код на нашата Facebook страница или на банера на нашия уебсайт. И за всеки случай, проверявайте и  нашият Instagram – само ни дръжте под око.

  • Мога ли да направя поръчка без ДДС от сайта?

    Съгласно общата ни политика ние продаваме директно на потребители и продажби без начисляване на ДДС не са възможни.

Как да върнете продукт

етап 1 Внимателно опаковайте продукта, който искате да върнете. В най - добрия случай е необходимо продуктът да бъде в същата опаковка, в която сте го получили. Моля, имайте в предвид, че всички върнати продукти трябва да бъдат изпратени в първоначалното им състояние и да включват оригинални аксесоари, напр. почистваща кърпа, твърд калъф, сертификат за автентичност и др.
етап 2 Попълнете формуляра за връщане на продукт и го поставете вътре във вашата пратка. Много е важно да прикрепите този формуляр към Вашия артикул (и) в колета, за да ни позволите да обработим искането ви веднага щом пристигне в нашия склад.
Имате нужда от нов формуляр за връщане? Свалете го от тук
етап 3 След като пратката ви е опакована, трябва само да я занесете в най – близката поща или куриерска фирма и да я изпратите към нашия сборен пункт на адрес:

ул. Христо Ботев № 50 - Експандеко България ЕООД гр. Стара Загора ПК: 6000 Българи
Използвате ли начин на изпращане, при който се изисквана попълване на телефонен номер за контакт? Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, който ще ви помогне в този случай.

* Използваният от вас начин на опаковане на продукта и доставката трябва да е безопасен. Ние не поемаме отговорност за продукти, които са повредени или изгубени докато са пътували към нас.
етап 4 Give it some time. Необходимо ни е известно време за да пристигне поръчката и да я обработим. Процедурата по обработка отнема около 10 работни дни, след деня в който изпратите стоката към нашия сборен пункт.

Платили сте своята поръчка по банков път? Моля, свържете се с нас на kontakt@eyerim.bg и междувременно ни уведомете за данните за банковата си сметка, за да може процесът по възстановяване на средства да бъде максимално бърз и да получите парите си възможно най-скоро.
етап 5 В момента, в който получим вашият продукт в нашия склад и го проверим внимателно, ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим.
Веднага след като приключи процедурата по проверката на върнатият от вас продукт, следа да бъдат придвижени заплатените средства към вас. Моля, обърнете внимание, че отнема от 2 до 5 работни дни, докато средствата Ви бъдат налични отново в банковата Ви сметка, в зависимост от начина Ви на плащане, типа на банковата ви сметка Ви или опциите на банката Ви.

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Нашите опитни специалисти са на ваше разположение всеки ден. Четем всички ваши съобщения и винаги отговаряме в рамките на 24 часа.

return address (headquaters):

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

registred office:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Company registered in the
Commercial Register maintained
by District Court Košice, section Sro,
insert 36601/V.

Продукти, марки и наличности

  • Може ли да ми дадете повече информация за продуктите?

    Опитваме се да предоставим колкото е възможно по-полезна информация за всички продукти, включително:
    • Характеристики на продукта;
    • Подробно описание;
    • Различни снимки на продукта;
    • Как функционира оразмеряването;

    Има раздел на всяка продуктова страница, точно под изображенията, където можете да намерите подробности за материалите, цветовете и размера, например какви са точните размери на рамките. Имаме също така и кратко ръководство за размерите на всяка продуктова страница, което може да ви помогне да разберете кой размер трябва перфектно да пасне на лицето ви.

  • Как мога да търся определен продукт или марка на сайта?

    Знаете ли какво точно търсите? Ако е така, въведете го в полето за търсене в горната част на страницата и кликнете върху лупата. Нашата интелигентна търсачка ще ви помогне да намерите каквото търсите максимално
    бързо!

    Можете също така да преглеждате по категории продукти, като използвате разделите в горната част на тази страница и да търсите само очила, диоптрични очила или спортни колекции. Просто задръжте курсора на мишката върху тях и можете да изберете вида на артикулите, които искате да видите въз основа на пола, марката, формата на рамката, спортния тип или наличността на склад.

    Имаме и пълен списък с предлаганите от нас марки, които можете да прегледате, за да видите дали предлагаме любимата ви. Ние предлагаме над 80 марки и хиляди слънчеви очила, диоптрични очила и ски очила на за всеки от вас!


    Намерихте ли това, което искате? Добавете го в кошницата си за пазаруване и когато приключите с пазаруването, следвайте инструкциите за да завършите поръчката си.

  • Как да използвам приложението на Магическо огледало?

    Онлайн пазаруването на очила ще промени живота ви с нашето Магическо огледало. Просто изберете любимия си чифт слънчеви очила или друг вид, кликнете върху бутона на виртуалното огледало в долния десен ъгъл на картинката, включете уеб камерата си или просто качете която и да е ваша снимка онлайн и готово.

    За съжаление не всички артикули имат опцията за виртуално изпробване. За да видите селекцията на всички артикули, налични за пробване на виртуално огледално, кликнете тук.

    Моля, обърете внимание, че виртуалното огледало не е в състояние да ви даде точни данни за необходимият за вас размер очила, който ще пасне точно на лицето ви. В този случай нашето таблица с размери може да е полезна, нали?

  • Имате ли физически магазин, който мога да посетя?

    Ние имаме всичко  онлайн в сайта на eyerim, така че няма да ни намерите в местния МОЛ.

    Ние съсредоточаваме усилията си върху предлагането на "всичко под един покрив" - от вечни любими марки като Ray-Ban до независими марки, от функционални спортни рамки до изискани дизайнерски чифтове.
    Ние ви предлагаме стотици нови продукти и най-новите колекции за очила всяка седмица заедно с новини и съвети в нашия блог.

    Не е нужно да се притеснявате за часовете на отваряне и затваряне или да се опитвате да си запазите час за посещение - просто посетете нашия уебсайт от уюта на вашия дом и започнете да пазарувате.

    Ние предлагаме безплатна доставка до всички страни от ЕС. Благодарение на 30-дневната ни политика на връщане, пазарувате без риск. Всичките ни продукти са 100% автентични и разполагат с 2-годишна гаранция.

  • Мога ли да закупя продукт, който в момента не е наличен на сайта?

    Нашата оферта непрекъснато се актуализира на базата на наличността и складовите наличности при нашите доставчици и повярвайте ни, никой продукт не се промъква незабелязано пред очите ни. Това обаче също така означава, че много продукти се изчерпват на нашия сайт, особено през сезона и са заменени от други.  За щастие, ние работим директно с пазарни лидери в производството на очила и ви предлагаме стотици нови продукти, бестселъри и най-новите колекции всяка седмица, така че проверявайте редовно, ако все още не намерите перфектния чифт.

  • Знаете ли, дали неналичен в момента продукт ще бъде в продажба отново?

    Понастоящем нямаме възможност да Ви уведомим, ако временно не е налице даден продукт но се появи такъв в склада. Тъй като колекциите идват и излизат, много продукти се спират, за да бъдат произведени в някакъв момент и новите колекции ги заменят.
     

    Можехте ли да търсите нещо подобно? Всичко, което трябва да направите, е да изберете една от категориите, от които се интересувате. Например, потърсете всички слънчеви очила и след това намалете селекцията, като
    използвате различните ни филтри от лявата страна на страницата на нашия каталог. Въз основа на цвета на обектива, формата на рамката, материала или някои специални функции, може да намерите това, което търсите.

  • Очилата, продавани на сайта оригинални ли са?

    Да, без никакво съмнение.

    Всички продукти, продавани в eyerim са 100% оригинални. Всеки модел се доставя в оригиналната опаковка заедно с всички аксесоари. Ако е предоставен от производителя, сертификат за автентичност също ще се съдържа в опаковката.

    eyerim е официален дистрибутор на Ray-Ban и всички други марки, посочени на нашия уебсайт. Работим директно с пазарни лидери в производството на очила като Luxottica и Safilo, които произвеждат марки като Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors и много други в продължение на десетилетия в Италия. Вижте повече.

    Освен това, екипът ни се грижи за зрението на хората в цяла Европа повече от 4 години, предлагайки дизайнерски слънчеви очила и рамки с рецепта на повече от 80 световно известни марки и това, според нас, не би било възможно, ако предлагаме фалшиви продукти, нали? В eyerim работим усилено, за да постигнем 100% удовлетворение и ние гарантираме качество, висок стандарт и отлично обслужване на всички наши клиенти.

  • Ще получа ли твърд калъф и почистваща кърпичка с очилата си?

    Всеки артикул, който купувате на eyerim, се доставя в оригиналната опаковка заедно с всички аксесоари, предоставени от производителя.

    Повечето марки и колекции включват твърди или меки калъфи и кърпи за почистване в оригиналната им опаковка. Някои продукти обаче могат да включват текстилна торбичка, която по същество служи като защитно калъфче и кърпа за почистване в същото време благодарение на микрофибърната си материя.

    Също така не можем да избираме цвета или вида на кутията, която ще бъде изпратена с очилата- това се определя от производителя.



  • Къде мога да намеря списък с марките, които предлагате?

    Горди сме да предложим дизайнерски слънчеви очила, рамки за диоптрични очила и очила за ски на повече от 80 световно известни марки. Можете да видите пълен списък с всички запазени марки, като кликнете тук.

  • Ще ме уведомите ли, ако получите продукт на склад?

    Понастоящем нямаме възможност да ви уведомим, когато даден артикул е получен обратно на склад.

    Бързата доставка на продукти е важна за нас и ние винаги се опитваме да запазим най-популярните продукти в налични за покупка, без значение какви са. Ако обаче виждате продукти на нашия уебсайт, който е на разположение, но не е на склад, ще се опитаме да направим всичко възможно да ви осигурим най-бързата доставка. В този случай прогнозното време за доставка винаги се изчислява на страницата на продукта непосредствено до снимката на продукта.

  • Къде мога да намеря таблица с размерите?

    Ние никога не искаме да ви изпращаме очила, които ви пасват точно, така че имаме наши ръководства за бързо вземане на размери на всички продуктови страници. Трябва само да кликнете върху раздела "Размери", който се намира под снимката и да опитате трика с кредитна карта. Както винаги споменаваме, за мнозинството от хората М е правилният размер. Много е вероятно той да е правилният размер и за вас.

    Съществуват и други начини как да се уверите, че избирате правилния размер:
    • Проверявайки размера на текущата си рамка, която притежавате;
    • Измервате текущата си рамка;
    • Опитвате нашето виртуално огледало.

    Искате ли да научите повече? Натиснете тук.

  • Как да разбера дали очилата ще ми харесат?

    Знаейки само няколко основни правила при избора на правилният чифт очила, това ще стане изключително лесно, вълнуващо и без усилия.

    Предлагаме различни филтри за търсене, за да стесните селекцията, но най-важният фактор, който трябва да вземете под внимание, е формата на лицето ви:

    Кръглите лица обикновено са толкова широки, колкото са високи, със закръглена челюстна линия и заоблени скули. Бузите са пълни и по-широки от челото. Препоръчваме правоъгълни рамки, най - добре със силни
    линии, за да омекотите визията. Полу-рамките са чудесен избор за визуално удължаване на лицето ви.

    Квадратните лица имат скули, чело и челюст на една и съща ширина. Трябва да опитате кръгли рамки, овални рамки или рамки тип котешко око, които ще омекотят челюстта. Ако търсите правоъгълна рамка, уверете се, че има заоблени ръбове. Ако лицето ви е по-дълго, отколкото е широко (имате дълга чело, високи скули и закръглена челюст), трябва да опитате рамки с максимално покритие на лещите. Големите рамки са чудесен избор за вас. Това ще даде илюзия за допълнителна ширина на лицето и ще помогне да се раздели дължината на лицето.
           
    Сърцевидните, известни също като триъгълни форми, се характеризират с широко чело и малка брадичка. Вашият избор трябва да бъдат квадратни рамки или правоъгълни рамки, за да балансирате функциите на лицето.
    Кръгли и овални рамки отговарят и на този вид лице.

    Овалните лица имат скули, малко по-широки от челото и брадичката, наподобяващи формата на едно яйце. Овалните лица се смятат за перфектната форма и трябва да могат да носят повечето стилове на рамката. Вие сте свободни да експериментирате с различни форми. Важен фактор е размерът.

  • Какво трябва да знам, ако поръчвам диоптрични очила онлайн?

    Има няколко основни термина, които ще намерите в нашия уебсайт, когато поръчвате стъкла за диоптрични очила. Ето кратко описание на всички тях по-долу:

    Сферата (SPH) е стойността на рецепта в диоптрите. Сферата показва колко увеличителна сила трябва да осигурят вашите лещи, за да коригират виждането ви.

    Цилиндърът (CYL) е количеството енергия на лещата, необходимо за коригиране на астигматизма ви. Астигматизмът е състояние, при което роговицата е неправилно оформена, което причинява замъглено виждане. Ако
    в предписанието за очила не е посочено никакво, нямате астигматизъм и трябва да оставите тези полета празни, когато попълвате данните за поръчката.

    Оста показва степента и посоката на вашия астигматизъм. Ако в предписанието за очила не е посочено никакво, нямате астигматизъм и трябва да оставите тези полета празни, когато попълвате данните за поръчката.

    Дълбочинното разстояние (PD) е разстоянието между центровете на вашите зеници, показано в милиметри. Дълбокото разстояние се използва за подравняване на лещите над центъра на зениците ви за идеална яснота. Имате ли проблем с намирането на вашата PD стойност на предписанието за очила? Използвайте нашия PD измерител.

    В случай, че нещо не ви е ясно, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, като използвате една от опциите за контакт по-долу, и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.

  • Очилата имат ли гаранция?

    Да. В eyerim, предлагаме собствен 2-годишен гаранционен срок за всички продукти.

    Всеки производител определя гаранцията по различен начин. Някои марки имат покритие  само за 6 месеца, а други - до 24. Има хиляди различни условия, дефиниции и географски ограничения. При това ние искаме да ви освободим от това да се справите с тях. Ето защо предлагаме собствен 2-годишен гаранционен срок - без допълнителни условия. Всичко, което е необходимо да направите е да пазите своята фактура от eyerim (в имейла си или на хартиен носител). Това е вашата гаранция за закупения продукт.

    Гаранцията покрива всички производствени дефекти * без изключение. Гаранцията не покрива повреди на рамката или лещите, причинени от обичайното ежедневно износване (например драскотини) и вредите, причинени от злоупотреба с продукта или злополука.

    * Производствените дефекти са недостатъци, произтичащи от производствения процес и несъответствие със стандартите на производителя, определени за конкретния продукт (дефектни панти, обезцветяване и др.).
    Производствените дефекти не включват дефекти в дизайна, които се дължат на дизайна на продукта, а не на производствения процес.

  • Предлагате ли отстъпка при покупка на едро от сайта?

    Тъй като ние сме изключително онлайн търговец на дребно и официален дистрибутор на всички марки на www.eyerim.bg, продаваме директно на клиента и за това не предлагаме продажби на едро.

  • Предлагате ли на сайта резервни части като стъкла и рамки?

    Всички слънчеви очила, диоптрични очила и ски очила, чиято оригинална опаковка включва всички резервни части, пристига при вас с тях, включени в комплекта.

    Все пак на eyerim, ние не продаваме резервни части като рамки, лещи или подложки за нос като отделен продукт.

  • Кога започва да тече гаранционният ми период?

    Това зависи от избраният метод на плащане.

    Ако начинът на плащане, който сте избрали е наложен платеж, гаранционният Ви период започва да тече, след като поръчката ви бъде доставена.

    Ако методът на плащане, който сте избрали при поръчката включва какъвто и да е начин на предварително плащане (кредитна / дебитна карта, Paypal и др.), гаранционният Ви период започва след като направите поръчката си.

Връщане и замяна

  • Мога ли да върна закупените очила?

    Да, напълно. Благодарение на политиката за връщане на продукти, имате 30-дневен период за връщане, така че пазарувате без никакъв риск.

    В случай, че закупеният от вас продукт не отговаря на очакванията ви или не пасва на лицето ви, може да го върнете обратно в срок от 30 дни след получаването му. За да видите Инструкциите за връщане, кликнете тук.

  • Как мога да върна поръчката си?

    Както всичко останало в eyerim, връщането е изключително лесно и просто. Всичко, от което се нуждаете е внимателно да пакетирате вашият продукт, за предпочитане в същата опаковка, в която сте го получили и да го изпратите обратно в центъра за събиране на поръчки в България.

    За да видите последователността на всички стъпки разгледайте нашето Ръководство за връщане тук.

  • Каква е общата ви политика за връщане?

    Ако искате да върнете повреден или сгрешен продукт, моля, кликнете тук, за да можем да го получим. Ако имате нужда от нов формуляр за връщане, моля, кликнете тук.

    Искате ли да върнете нещо? Няма проблем!

    • Можете да върнете всеки продукт и да поискате възстановяване на сумата в рамките на 30 дни от получаването на първоначалната поръчка;
    • Ако искате различен размер или цвят, моля, върнете нежелания артикул и направете нова поръчка;
    • Не е необходимо да ни уведомявате, че връщате нещо, просто попълнете формуляра за връщане, поставете го в пратката си заедно с продукта и го изпратете към нас.
    • Ние ще възстановим цената, която сте платили за Вашия артикул, включително закупените на разпродажба или с намаление стоки, по начина на плащане, с който сте заплатили първата си покупка;
    • Не можем да възстановим разходите за елементи, които са съобразени с конкретните изисквания. За поръчкови очила, диоптрични лещи, можем да възстановим само разходите за рамката;
    • Стоките са ваша отговорност, докато не стигнат до нашия склад, затова се уверете, че са опаковани правилно и не могат да се повредят по пътя!;
    • Продуктът трябва да се върне в оригиналната опаковка, съдържаща кутийката, и всички принадлежности, които сте получили, и всички етикети за автентичност и печатите на производителя също трябва да бъдат
    налични в пратката;
    • При необичайни състояния или събития, при което един продукт се връща при нас в неподходящо състояние или извън срока за връщане от 30 дни след покупката, може да се наложи да го изпратим обратно към вас без
    замяна;
    • Ние не носим отговорност за каквито и да било предмети, които ни се връщат по погрешка. Ако искате тези неща да се връщат обратно, може да си ги поискате, като покриете разходите по доставката;
    • В зависимост от наличните във вашата държава опции, ще бъдете отговорни за разходите за връщане на всички артикули;
    • Методите за опаковане и доставка, които използвате, трябва да бъдат безопасни. Ние не поемаме отговорност за продукти, които са повредени или изгубени по пътя към нас. Моля, получете доказателство за изпращането на пратката от доставчика – куриерска фирма или пощенска станция.

    За да видите нашето Ръководство за връщане, кликнете тук.


  • Как да попълня формуляра за връщане?

    Просто е! Следвайте инструкциите във формуляра, проверете дали сте записали всичко правилно. Имаме нужда от тези детайли, за да задействаме процедурата по връщането на парите. Веднъж попълнен формуляра, е
    необходимо да го поставите в пакета, с който връщате продукта за да можем да го получим.

    Тук ще намерите няколко кратки бележки какво да направите:
    how to use discount voucher

  • Мога ли да върна продукт и да го заменя с друг, вместо да получа възстановяване на сумата?

    Не предлагаме замяна на едни продукт с друг. Всички върнати продукти ще бъдат автоматично отменени и подадени за възстановяване на сумата.

    Ако желаете да поръчате различен размер, цвят или напълно различен модел, всичко, което трябва да направите, е да направите нова поръчка на нашият уебсайт.

  • Възстановяват ли се транспортните разходи, ако върна продукт?

    Вие трябва да поемете разходите по връщането на продукта. Въпреки това, разходите за връщане ще бъдат възстановени при някои обстоятелства, например ако получавате грешен или дефектен продукт.

    За съжаление, не сме в състояние да възстановим разходите за елементи, които са съобразени с конкретните изисквания. За диоптрични очила, поръчани с персонализирани лещи по конкретна рецепта, можем да възстановим само разходите за рамката.

  • Възстановявате ли цена за диоптрични очила?

    За съжаление, не сме в състояние да възстановяваме разходи, направени за покупката на елементи с конкретни индивидуални изисквания. За диоптричните очила, поръчани според индивидуалните нужди можем да възстановим сумата само за рамката.

    Ако искате да запазите лещите си, ние ще ги ви върнем обратно в нашата оптична лаборатория, за да отделим професионално диоптричните ви лещи и да ви ги върнем обратно. Ние обаче силно ви съветваме да не използвате тези лещи с други рамки, тъй като те са пригодени за конкретната рамка и могат да навредят на зрението ви, когато се използват с различни форми и размери на рамката.

    МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ: Ние не сме в състояние да възстановим заплатената от вас сума за диоптричните стъкла, след като веднъж сте ги поръчали от нас, дори в случаите, когато поръчката все още не е била изпратена към вас. 

  • Получихте ли моята заявка за връщане?

    След като получим и проверим продукта ви според правилата ни, ще ви изпратим имейл за потвърждение, че процедурата е задействана. Това може да отнеме до 10 работни дни от деня, в който сте изпратили продукта към нас.

    В случаите, когато това е възможно, вземете доказателство за изпратената пратка, за да може да я следите къде се намира и дали е пристигнала при нас. Изискайте код за проследяване от пощенския офис, в който пращате пратката или номер на товарителница, ако използвате куриерска фирма.

  • Върнах продукта си, но възстановяването на сумата беше неправилно.

    Съжаляваме, че сме направили грешка. Моля, свържете се с нашият отдел Обслужване на клиенти, за да можем да поправим грешката.

    Моля, обърнете внимание, че не сме в състояние да възстановим диоптрични очила и такси при доставка с наложен платеж.

  • Какво се случва, ако забравя да поставя формуляр за връщане в пратката, с която изпращам продукта?

    Забравихте ли да поставите своя формуляр за връщане в пратката
    си? Не се притеснявайте - нашият екип по връщане и замяна на продукти най-вероятно
    ще открие поръчката ви по име, затова ще знаем, че продуктът е ваш.

    След като поръчката Ви бъде обработена и проверена от нас,
    ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че всичко е наред и може да изчакате
    възстановяването на сумата в близките дни.

  • Колко време отнема възстановяването на сумата в моята сметка?

    Ние сме длъжни да инициираме възстановяването на заплатената сума в рамките на 14 календарни дни след като се откажете от покупката си. Въпреки това, ние не сме длъжни да започнем процедура по възстановяване на заплатената сума, освен ако не получим от вас продукта или доказателство за направената покупка.

    Веднага след като стартираме процедурата по възстановяването на средствата, отнема от 2 до 5 работни дни, за да видите парите обратно в банковата си сметка. Срокът зависи от типа на кредитната ви карта, вида на профила Ви и от правилата на обслужващата ви банка.

  • Получих счупен или повреден продукт. Какво да правя?

    Много съжаляваме, че подобно нещо се е случило с вашият продукт. Правим всичко възможно да предотвратяваме подобни ситуации и бихме искали незабавно да разрешим тази ситуация.

    Веднага щом откриете, че продуктът ви е повреден, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти като изпратите:
    • Номера на вашата поръчката;
    • Името на дефектния елемент;
    • Описание на повредата, по възможност със снимки.

    След като получим вашия повреден или дефектен продукт, ние ще възстановим вашите разходи за доставка и ще ви изпратим нов продукт или ще възстановим заплатената за него сума, колкото може по-бързо.

  • Мога ли да върна закупен продукт лично?

    В момента нямаме опция лично да върнете продукта. За да
    върнете вече закупена стока е необходимо да следвате Ръководството за връщане и
    да изпратите продукта обратно към нас като използвате стандартна поща или
    куриерска фирма по избор.

    Ще ви изпратим имейл, когато екипът ни за проверка на
    върнати продукти обработи поръчката ви.

  • Платих с наложен платеж, как ще си получа парите обратно?

    Ние правим всички връщания на пари по електронен път. Ако сте заплатили вашата поръчка с метод на плащане „Наложен платеж“ и искате да върнете продукта, моля, свържете се с нас на kontakt@eyerim.bg междувременно и и ни изпратете:
    • Вашият IBAN или номера на банковата ви сметка;
    • Цялото име на притежателя на банковата сметка


    Веднага след като вашият артикул пристигне при нас, ние ще ви уведомим и ще направим възстановяването на парите. Моля, обърнете внимание - поръчки, заплатени чрез метода Наложен платеж се възстановяват единствено и само по банков път чрез банков трансфер. Никакви други опции в този случай не са възможни.

  • Как мога да използвам 2-годишната гаранция?

    В случай, че се появи дефект на закупената от вас стока или тя се повреди, моля, изпратете снимки и детайлно описание на проблема на kontakt@eyerim.bg и ние ще ви изпратим допълнителни инструкции.

    Веднъж, след като вашият продукт пристигне, ние ще го изпратим на производителя за проверка. Моля, обърнете внимание, че тази процедура отнема до 30 дни.
    Ако дефектът се покрива от гаранцията*, ние ще заменим продукта ви с нов и ще ви го изпратим безплатно. В случаите, когато не желаете да заменим продукта ви или той вече не е наличен, ние ще започнем процедура по връщане на заплатената за него сума. Моля, вземете под внимание фактът, че в случаите, когато ние не разполагаме с такъв продукт на склад, може да отнеме много дълго време, докато направим замяната на повредения артикул с нов.

    * Гаранцията покрива всички производствени дефекти без изключение. Гаранцията не покрива повреди по рамката или лещите, причинени от обичайното ежедневно износване (например драскотини) и повредите, произтичащи от неправилна употреба на продукта с продукта или злополука с него.

  • Как мога да си взема нов формуляр за връщане?

    Не откривате формуляра си за връщане? Не се тревожете – може да си разпечатате нов от тук.

    Необходимо е само да следвате инструкциите във формуляра, като проверите дали правилно сте попълнили всичко. Ще се нуждаем от тези детайли, за да задвижим връщането. След като всичко е изпълнено, поставете формуляра в опаковката заедно с вашият продукт/продукти, които ще връщате.

Поръчка и доставка

  • Какво е времето за доставка?

    Ние съхраняваме всички най-продавани продукти направо в нашия склад, за да се уверим, че те винаги могат да ви бъдат изпратени веднага, след като получим заявка за тях. Тези продукти са лесно разпознаваеми на уебсайта ни -  описани са като "Налични" и ги изпращаме в рамките на 24 часа.

    Останалите са на разположение за поръчка, но не и в нашия склад и обикновено ги изпращаме в рамките на 11 работни дни. Очакваното време за доставка за всеки продукт е посочено на съответната продуктова страница.



  • Мога ли да следя доставката на моята поръчка?

    Да разбира се! Разполагаме с надеждни международни партньори за доставка в цяла Европа и поръчката ви винаги се изпраща до вас с помощта на услуга, която може да се проследи.

    След като поръчката ви бъде изпратена от нашия склад, ще получите имейл за потвърждение на доставката заедно с проследяващ код, който можете да използвате, за да следите внимателно пратката си. Просто кликнете
    върху връзката си за проследяване в този имейл, за да видите актуалната информация за проследяване.

  • Какво да направя, ако номерът за проследяване на пратката ми не работи?

    При някои услуги за доставка може да са необходими от 1 до 4 дни за активиране на информацията за проследяване.

    Ако информацията за проследяване не е актуализирана в рамките на този период или пратката е останала някъде, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да можем да Ви помогнем.

  • Доставката наистина ли е безплатна?

    Да, eyerim предлага безплатна доставка директно до Вашия дом за всички продукти. Доставката е напълно безплатна за всички страни от ЕС.

    Въпреки това, моля, вземете под внимание фактът, че разходите по връщане на продукт/продукти са за ваша сметка.

  • Защо не мога да избера начин на доставка с наложен платеж?

    Моля, обърнете внимание на факта, че наложен платеж, не е метод на доставка. Всички начини на доставка (с изключение на експресната доставка) са безплатни.

    Наложен платеж от друга страна е начин на плащане, при който избирате да платите своя продукт при пристигането му. В някои страни този метод може да подлежи на допълнително заплащане.

  • Какви начини на доставка изплозвате?

    Ние разполагаме с надеждни международни партньори за доставка в цяла Европа и вашата поръчка винаги се изпраща до вас с помощта на услуга за проследяване и, разбира се, безплатно.

    Услугата за доставка може да варира според начина Ви на плащане или страната, от която пазарувате и тя винаги е налична в регистъра на поръчките ви. в момента доставяме с: Еконт


  • Мога ли да пренасоча пратката си към друг адрес?

    Съобразно общите ни правила за доставка,  можем да променим адреса за доставка на дадена поръчка, само ако тя все още не е била изпратена. Ако желаете да актуализирате адреса си за доставка или информацията за връзка в този момент, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и ни уведомете за новия адрес, на който искате да бъде направена доставката.

    Ако поръчката вече е била изпратена, не гарантираме опциите за каквито и да е промени и ви   съветваме да се свържете с фирмата доставчик, която ще ви донесе пратката ви и да поиска от тях да пренасочат поръчката към желания адрес.

    Повечето куриерски фирми извършват доставки в рамките на стандартното работно време и може да изискват подпис при получаване, затова ви предлагаме вашата поръчка да бъде доставена на адрес, на който някой ще може да я приеме.

  • Какво става, когато не съм на адреса при пристигане на пратката?

    Повечето куриери обикновено се обаждат или изпращат текстово съобщение с предполагаемото време на пристигането им предварително. Ако не сте на адреса при пристигането на пакета, можете да пренасочите доставката за друга дата и час или да изберете да си вземете пратката от най – близкия офис на доставчика.  

    Правилата за доставка варират в зависимост от куриерската компания и от страната, до която се доставя. Затова ви съветваме да следвате инструкциите, които може да получите от партньора ни за доставка по отношение
    на промените на времето за получаване на пратката.

  • Мога ли да избера конкретно време на деня, когато да бъде осъществена доставката?

    Не е възможно да дадете точно време и дата, когато поръчката да бъде доставена до вас. Предполагаемото време за доставка на поръчката ви е предоставено при плащането и в имейла за потвърждение на поръчката ви.

    Ако обаче по някаква причина трябва да отложите пратката и вашата поръчка все още не е била изпратена, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и ни уведомете за датата, на която искате вашата пратка да бъде изпратена до вас.

    След като поръчката ви бъде изпратена от нашия склад, ще получите имейл за потвърждение на доставката заедно с проследяващ код, който можете да използвате, за да следите движението на пратката си. Просто кликнете върху връзката за проследяване в този имейл, за да видите актуалната информация за движението на пратката. 

  • Мога ли да дам служебния си адрес за доставка?

    Можем да доставим пратката ви както на домашния ви адрес, така и мястото, на което работите. Повечето куриери доставят в работно време и изискват подпис при получаване, затова ви предлагаме поръчката ви да бъде доставена на адрес, на който някой ще може да я приемете.

  • Какво се случва, ако не взема пратката си?

    Повечето доставчици обикновено се обаждат или оставят текстово съобщение с очакваната дата и време на доставката. Ако не сте на адреса при пристигането на пратката ви, обикновено можете да пренасочите доставката за друг ден и час или да вземете поръчката си от най – близкия офис на доставчика.

    Ако не успеете да получите пратката си или да я вземете в описаното време в съобщението от доставчика, тя автоматично ще бъде изпратена обратно в нашия склад. Не се притеснявайте, щом стигне до нас, ще се свържем с вас и ще отменим поръчката ви, в случай че все още ви интересува нейното получаване. Моля, обърнете внимание: Можем да направим само един опит за промяна на доставката на направената вече поръчка. След втори неуспешен опит за доставка, вашата поръчка ще бъде автоматично отменена. 

Технически

  • Как мога да се абонирам за да получавам бюлетина ви?

    Ако решите да се регистрирате за нашия бюлетин, няма никакъв шанс да пропуснете нито една новина или най – горещата сделка, която имаме в момента.

    Най-лесният начин да се регистрирате е да отидете в долната част на нашата "начална страница", да попълните вашият имейл адрес и това е - официално сте се абонирали за нашия бюлетин. Освен това, ако се абонирате тук, ще получите отстъпка за добре дошли.

  • Не успявам да вляза в акаунта си.

    Ако се опитате да влезете през страницата ни за вход и получите съобщение, че вашият имейл адрес / парола е невалиден, следвайте стъпките по-долу:

    • Уверете се, че профилът ви е създаден успешно, когато сте се опитали да се регистрирате за първи път - трябва да сте получили имейл от "Добре дошли в eyerim". Ако не сте получили този имейл, това
    може да означава, че сте допуснали грешка при попълването на имейл адреса си по време на регистрацията и профилът ви не е създаден правилно;
    • Имайте предвид, че не създавате профил, ако се регистрирате за нашия бюлетин и че той изисква отделна регистрация;
    • Проверете два пъти, ако използвате същия имейл адрес и парола, с които сте се регистрирали;
    • Ако не можете да си спомните паролата си, кликнете върху "Забравена парола" на страницата за вход. Моля, въведете имейл адреса си и ще ви изпратим електронно съобщение  с връзка, която ще ви позволи да зададете нова парола за профила си.
    • Ако след това все още не можете да влезете в профила си, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, като предоставите възможно най-подробни данни за проблема, включително екранни снимки на всяко съобщение за грешка, което сте получили и какво сте направили досега, за да се опитате да го разрешите. 

  • Трябва ли да си направя регистрация, за да пазарувам в магазина?

    Не, не е необходимо.

    Винаги получавате всяка актуализация на поръчката от нас чрез електронна поща. Ако обаче се регистрирате, следващите ви покупки ще бъдат мълниеносно бързи и лесни за приключване. Можете да променяте и редактирате адресите си по всяко време, да проверявате миналите си поръчки, да актуализирате информацията в профила си и да пестите време вместо да попълвате всичко отначало когато решите да поръчате отново.
    Моля, обърнете внимание: всички промени, които направите в своя акаунт няма да се отразят в текущата ви поръчка. Ако например решите да промените адреса за доставка, той ще бъде валиден за вашата следваща поръчка, но няма да се отрази в текущата такава.


  • Как мога да се отпиша от бюлетина ви?

    Ако вече не желаете да получавате нашия бюлетин и искате да се откажете от абонамента си за него, може да се отпишете просто като кликнете върху линка "Отписване" в някой от нашите бюлетини, които сте получили наскоро.

    Ако промените решението си по-късно и искате да се абонирате отново, можете да се абонирате по същия начин, както и за първи път. Но няма да получите друг код за отстъпка, както при първия абонамент.

  • Забравих си паролата. Как да я възстановя?

    Ако сте забравили паролата си, е много лесно да я възстановите и отново да ползвате профила си.

    Преминете към страницата ни за вход, като кликнете тук или може да я намерите и в десния ъгъл на екрана. Кликнете върху "Забравена парола" и въведете своя имейл адрес. След това ще получите имейл с връзка, за да възстановите паролата си.

  • Имам проблем с плащането на сайта. Какво да правя?

    Съжаляваме, ако срещнете проблеми при плащането завършвайки своята поръчка при нас.

    Моля, уверете се, че цялата изисквана информация за плащане, е правилна, като например номера на картата, името, електронната поща и т.н. Ако все още имате проблеми с конкретен начин на плащане, най-лесният вариант да завършите покупката си, е да изберете друг начин на плащане от списъка, ако това е възможно.

    Ако все още не можете да платите, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, като ни предоставите колкото е възможно повече подробности за проблема, включително екранни снимки на всяко съобщение за грешка, което получавате и какво сте направили досега.

  • Не съм получил имейл за потвърждение на поръчката. Какво да правя?

    Ако не намирате потвърждение на поръчката във входящата си поща, изпълнете стъпките по-долу:

    • Уверете се, че сте проверили секцията "Спам" или "Промоционални"/рекламни във входящата си поща;
    • Проверете дали сте приключили правилно поръчката (извършено е успешно плащане).

    Ако все още не можете да намерите потвърждението на поръчката си, има вероятност да сте въвели грешно имейл адреса си или плащането Ви да не е било успешно обработено. Моля, свържете се с нашия Отдел за обслужване на клиенти, като ни предоставите колкото е възможно повече подробности относно проблема, и ние ще се опитаме да го оправим максимално бързо.

  • Проблем с поръчката
  • Плащане, промоции и ваучери
  • Продукти, марки и наличности
  • Връщане и замяна
  • Поръчка и доставка
  • Технически
  • Как да върна закупен продукт?
  • Пытанні