Безплатна доставка   |   30 дневен срок за връщане

Доставка и връщане

Колко време отнема доставката?

eyerim съхранява всички най-популярни продукти директно в доставния си център, за да гарантира, че винаги ще бъдат доставени в рамките на 24 часа. Тези продукти лесно могат да бъдат разпознати на уебсайта - обозначени са с “Налични”.

Останалите продукти обикновено се доставят в рамките на 10 работни дни. Очакваното време за доставка за всеки от продуктите е обозначен на страницата на съответния продукт.

ЗАБЕЛЕЖКА: За ограничени колекции и сезонни продукти; времето за доставка може да бъде по-дълго, но не се безпокойте - ако времето за изчакване се удължи поради някаква причина, ще Ви уведомим предварително, за да няма изненади.

Доставката наистина ли е безплатна? Правите ли международни доставки?

Да. eyerim предлага безплатна доставка до вратата Ви за всички продукти.

Доставката е напълно безплатна за всички страни от ЕС.

Ако се намирате на друго място, просто ни пишете на kontakt@eyerim.bg и със сигурност ще намерим най-евтиния начин да Ви доставим продукта. В този случай всички всички импортни такси, наложени от митниците на Вашата страна, ще бъдат заплатени от Вас.

Може ли да проследя поръчката си?

След като поръчката Ви бъде предадена за доставка, ще получите имейл за потвърждаване на доставката заедно с код за проследяване който можете да използвате, за да следите отблизо пакета си.

Преди това можете да проверявате текущото състояние на поръчката си по всяко време, като влезете в акаунта си.

Коя услуга за доставка използвате?

Продуктът, който сте поръчали, ще бъде доставен в ръцете Ви от GLS, нашият надежден партньор за международни доставки.

Не сте сигурни, че ще бъдете на посочения адрес в деня на доставката? Няма проблем. В случай на усложнения, куриерът ще Ви позвъни, за да се увери, че продуктът ще пристигне безопасно.

Възможно ли е да върна получените очила?

Да, напълно. Благодарение на политиката ни за връщане в 30 дневен срок, ще пазарувате без риск.

Ако поръчаният продукт не удовлетвори очакванията Ви или не отива на лицето Ви, можете да го върнете в рамките на 30 дни след получаването.

Ако искате да смените продукта с друг, просто ни съобщете. За съжаление не предлагаме смяна в една и съща поръчка, но с удоволствие ще поръчаме за Вас нов продукт. Единственото нещо, което трябва да направите, е нова поръчка на нашия уебсайт с продукти за замяна. След като връщането се обработи, ще стартираме процедура по възстановяване на парите и ще доставим заменения продукт веднага, щом стане възможно. Обърнете внимание, че прогнозното време за доставка на уебсайта е валидно и за поръчките за замяна.

Ако не желаете да поръчате друг продукт, екипът ни ще обработи незабавно възстановяването на сумата след като получим върнатия продукт и той бъде прегледан.

Вижте инструкциите и условията за връщане на продукт в следващия раздел.

Как да върна продукт?

Както всичко в eyerim, връщането е изключително лесно и просто.

Всичко, което трябва да направите, е внимателно да опаковате продукта, като в идеалния случай използвате същата опаковка, в която сте го получили, и го изпратете обратно в нашия пункт за връщане в Булгария, откъдето ще бъде доставен в нашия склад в здрав и запазен вид:

ул. Христо Ботев № 50 - магазин Хити
гр. Стара Загора
ПК: 6000
Иван Дачев

Уведомете ни на kontakt@eyerim.bg и ни кажете причината за връщането, за да подобрим работата си. Не забравяйте да споменете номера на поръчката си.

Всички върнати продукти се проверяват внимателно при получаването. За съжаление не приемаме върнати продукти, ако не са удовлетворени следните критерии:

  • Продуктът не трябва да бъде използван.
  • Продуктът не трябва да бъде повреден (стъклата и рамката не трябва да бъдат надраскани или да показват износване)
  • Продуктът трябва да се върне в оригиналната опаковка, включваща кутията и всички получени аксесоари.
  • Всички маркери за автентичност и опаковките на производителя трябва да бъдат на място.
  • Начинът на опаковане и доставка, които използвате, трябва да бъдат безопасни. eyerim не поемат отговорност за продукти, които са повредени или изгубени по пътя обратно към нас. Пазете бележката от изпращането.

ЗАБЕЛЕЖКА: Необходимо е да поемете разходите за връщането на продукта. В случай, че искате да смените продукта обаче, ще ви доставим продукта за смяна безплатно.

ЗАБЕЛЕЖКА: За съжаление не можем да възстановим разходите за части, които са изработени по специална поръчка в съответствие с индивидуални изисквания. При поръчките на диоптрични очила с персонализирани стъкла можем да възстановим само цената на рамките.

ЗАБЕЛЕЖКА: Моля, имайте в предвид, че този адрес е на мястото, където събираме всички върнати пратки, които след това се изпращат към централния ни склад. Пратките предназначени за връщане или замяна ще бъдат обработени само след като пристигнат в централния офис в Словакия, където ще бъдат проверени при пристигането. След като вашата пратка пристигне в мястото за събиране на пратките от страната, обикновено отнема 10 дни, докато бъде доставена в централния ни склад. След пристигането на вашата пратка в централния склад, екипът ни ще ви уведоми и ще възстанови сумата възможно най – скоро.

Колко време отнема възстановяването на сумата по моя акаунт?

След като върнатият продукт бъде проверен и обработен в нашия склад, ще Ви уведомим по имейл и ще стартираме процес на пълно възстановяване - целият процес обикновено отнема до 14 дни. След като стартира процеса на възстановяване на сумата, обикновено отнема 2-5 работни дни, за да получите парите в банковата си сметка. Времето обаче може да варира в зависимост от издателя на кредитната карта, типа на сметката и политиката на Вашата банка.

Получих неизправен или повреден продукт.

Много съжаляваме, ако се е случило.

Ще направим всичко възможно, за да избегнем подобни ситуации. Всички продукти се проверяват внимателно преди да бъдат доставени на нашите клиенти. За съжаление eyerim не упражнява контрол върху онова, което се случва по време на доставката.

Направете снимка на повредения продукт и ни го изпратете на kontakt@eyerim.bg в рамките на 3 дни след получаването на пакета. Незабавно ще Ви изпратим продукт за смяна.

Междувременно, внимателно опаковайте продукта, като в идеалния случай използвате същата опаковка, в която сте го получили, и ни го изпратите (вижте инструкциите по-горе). Ще възстановим разходите по доставката.